معرفی کتاب
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 248
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 248
بازدید کل : 115152
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 339
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 36

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 248
:: باردید دیروز : 32
:: بازدید هفته : 280
:: بازدید ماه : 248
:: بازدید سال : 2008
:: بازدید کلی : 115152
نویسنده : خانم نصوحی
دو شنبه 5 بهمن 1396

خانواده موفق (راهکارهای دستیابی به یک خانواده متعادل)

نویسنده: زهرا رحیمی یگانه

ناشر: حدیث راه عشق

تعداد صفحه: ۲۱۴

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند ازدواج به هندوانه دربسته می‌ماند و تا وارد زندگی زناشویی و با همسرت هم‌سقف و همراه نشوی از نتیجه انتخابت آگاه نخواهی شد. به نظر شما این موضوع نگران‌کننده نیست؟ پس جوانان چگونه می‌توانند در خصوص مهم‌ترین انتخاب زندگی‌شان درست تصمیم بگیرند و باقی عمرشان را در حسرت انتخاب نادرست خود تباه نسازند؟

ما به این موضوع اعتقاد نداریم و معتقدیم راه‌های خوبی برای آشنایی پیش از ازدواج با منش، اعتقادات و رفتارهای همسر وجود دارد که می‌تواند جوانان را تا حد زیادی از عواقب انتخاب جبران‌ناپذیر همسر نامناسب برهاند، مطالعه کتاب کاربردی و ارزشمند  «خانواده موفق» یکی از این راهکارهاست.

به عنوان نمونه، معروف است که در جلسه خواستگاری سؤال‌هایی معمولاً کلیشه‌ای پرسیده می‌شود که پاسخش چندان واقعیت‌های شخصیت طرف مقابل را نمایان نمی کند، اما در این کتاب شما با سؤال‌هایی آشنا می‌شوید که در صورت پرسیدن از طرف مقابل، پاسخی دریافت خواهید کرد که تا حد زیادی می‌تواند ابعاد شخصیتی طرف مقابل را برایتان آشکار کند.

همچنین این کتاب در خصوص مسائل بعد از پیوند مبارک ازدواج نیز مباحث بسیار ارزشمندی دارد و زوج‌های جوان را پس از ازدواج رها نکرده و تلاش دارد، در حل شایع‌ترین مشکلات و مسائل زندگی زناشویی، همسران را راهنمایی کرده و به ایشان راه‌کارهای مفیدی برای حل مسئله ارائه دهد.

این اثر که توسط ناشر تخصصی مسائل خانواده (حدیث راه عشق) و با تلاش گروهی پژوهشی در حوزه ازدواج تدوین شده است، مباحث خود را از انگیزه‌های ازدواج تا باورهای الزامی پیش از ازدواج و معیارهای اتنخاب همسر، چگونگی صحیح سپری کردن دوران عقد آغاز می‌کند و بعد از بیان مطالبی در خصوص بایسته‌های یک خانواده موفق، به طرح مسائل متداول و مشکلات شایع زوج‌ها از جمله مشکلاتی مانند کم‌حرفی یا پرحرفی همسر، ایجاد محدودیت‌ها بر اثر ازدواج، لجبازی و خشم همسر، چگونگی ارتباط با خانواده همسر، مسائل اقتصادی خانواده و... می‌پردازد و در مجموع با آموزش مطالب مفید و کاربردی پیش و پس از ازدواج، مخاطب را با بایدها و نبایدها در موضوع ازدواج و حفظ بنیاد گرانقدر خانواده آشنا می‌کند.




:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ کتابخانه علی اکبر(ع) خوش آمدید. آدرس کتابخانه:مبارکه دیزیچه- محله وینچه مسئول کتابخانه:ایمان نصوحی شماره تماس:52457585
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتابخانه علی اکبر(ع) وینچه و آدرس avpl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.